Saturday, April 17, 2010

weekend nan indah~

salam and greetings to all...

schedule untuk hari ni selaku hari minggu yang amat bermakna apabila aku tak mampu untuk merayap:

1) basuh baju
2)kemas bilik
3) makan
4)tidur
5) novel marathon...hiyaaaahhhh...

yup...rasenye tu jela untuk hari ni..nak wat movie marathon tak boleh pulak sebab Presario V3000 aku tu dah selamat kena kidnapped kat bilik Ngah..

Haila..yang Ngah ni pun satu...de ke patut die leh pulak berjalan sakan tak bagi taw kat aku??...Woi Ngah..aku rindu kat Presario V3000 aku yang cabuk tu la!!!!!

Anyway...semalam aku dapat lagi lepas gian aku kat favourite food aku yang tiada tandingannya...aaahhhhh...heaven...yang aku suke sangat pasal favourite food aku tu maybe sebab makcik yang buat favourite food aku tu punya skill yang tersendiri...skill makcik memang dahsyat la....memang rasenye takde sape yang leh fight dengan skill makcik tu....cayalah..hahhaha..

Aku baru je baca salah satu hikayat Hlovate: Schubert Serenade...
bile nengokkan watak Ju'a ngan Abg Shah ni teringat lak aku kat arwah Along Pejal aku...
rase cam baru semalam aku lepak ngan die kat buaian depan rumah Pak Lang...
rase cam baru semalam die ajar aku main gitar kapok...
rase cam baru semalam die mainkan Enter Sandman untuk aku sambil buat muke ala-ala macho man die tu...and rase cam baru semalam ibu call dan bagi taw kat aku.."Along...Along Pejal dah meninggal"...

Bile dicongak balik...dah 6 tahun Along Pejal pergi tinggalkan kami...leukemia...
Bile balik rumah Pak Lang...gitar kapok Along Pejal still de lagi...gitar tu still macam dulu...kedudukan die tak ubah macam waktu Along Pejal de lagi dulu...tak siape usik gitar tu sebab tak nak Mak Lang teringat kat arwah Along Pejal...kami semua sayang Along Pejal tapi Allah SWT lebih sayangkan die...
Moga roh Amirnoor Faizal dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman...Amin...
Wassalam...

No comments:

Post a Comment