Saturday, April 17, 2010

parapapapa~

salam and greetings to all...

disebabkan keboringan yang melampau...aku decide untuk buat marathon tidur dan terus tidur sampai tengahari...oohhhh yeaaahhhh...
and because of that...aku tak pergi beli makanan untuk lunch...dan akibatnya....parapapapa...AKU LAPAR!!!!!!!!!!!!!

Anyway...pasal aku kebulur tahap gaban tu aku tak kisah sangat...so, selaku kipas-susah-mati Zint...aku take part untuk Program Marathon Komik-komik Zint anjuran aku sendiri...hahahaha...aku memang gile...

Abis je buat marathon tu...aku nengok langit kaler kelabu asap????
Aikk???....aku ni dah tukar planet ke ape???...setahu aku langit kat bumi ni kaler biru....

Then...aku nengok tangan aku shaking semacam je macam aku ni ngah 'high'....asal lak aku gigil cam mat gian ni????

Langit kaler kelabu asap + tangan shaking ngalahkan mat gian yang ngah takde stok = HYPOGLYCEMIC....

oh..no..no..no...got to find something sweet..something sweet...
laju je aku geledah laci makanan aku...choc bars dah abis...tropicana twister dah kosong...peel fresh lupe nak beli...alamak..bala ni...bala...

aku capai air kotak soya + apple sebijik...hati aku menuturkan..."makan cepat kalo kau tak nak black out"...

after that...aku terlentang atas katil sambil menadah siling dan aku sendiri tak sure bila aku hanyut ke alam mimpi indah...rest...got to rest...

wassalam...

No comments:

Post a Comment