Sunday, April 4, 2010

just nak share ngan korang~

aku tak tahu pe yang aku rase sekarang..
honestly,
memang tengah down sesangat...
ingat nak pegi mengharu-birukan hidup aku ngan hlovate...
tapi die takde lak..

aku dah buat research kat dalam library kat ceruk hutan ni...
but,
still aku tak tahu pe perasaan aku sekarang...
rase macam kosong sesangat...
terase macam de mende yang kurang..
kire macam something dah missing la lebih kurang..

aku rase macam kepala ni dah kene hempap dek Menara KL yang berdiri dengan riaknye tu..
berat sangat...
teringat lak kat zaman sekolah..
zaman mem'black out'kn blok akademik sebab boring mase prep malam..
hahahaha..
tu pun sebab dah merengek kat shahir..
mintak die ajarkan and tolong cover line..hahaha..(^_^)..
teringat jugak kat Ustaz Zulpa yang ajar Arab Kom..
bile die nak buat kelas malam je..
ape lagi...time pas semayang Maghrib tu...
gerenti nampak due, tige makhluk Allah yang terbongkok-bongkok lari dari surau sebab nak pergi tukar sumer starter dalam kelas tu kepada starter yang rosak..hahahahha...
so,
bile ustaz dah sampai...
terdengarlah satu keluhan yang amat bermakna pada malam tu..
"Ustaz, lampu tak leh pasang la..macam mane ni ustaz?"
dan..
selalunya..
ustaz akan jawab,
"ok la..lampu rosak pulak..kelas Arab kita batal la malam ni"..
hhahahaha..
aku dan mereka yang terlibat pun pulang la ke asrama dengan senyuman yang ngalahkan iklan susu tin dulu-dulu tu..
hahahahaaha..

tapi,
yang paling tak leh lupe..
mase aku kantoi tidur time dalam masjid..
hahahaha..
memang malu..
blushing mase tu ngalahkan model Revlon aku rase..

tapi,
salah aku gak sebab gatal pegi tidur mase ustazah ngah marah-marah..
yang peliknye,
camne la ustazah tu leh lak dapat hidayah nak bukak tirai tu ek..
aku dah carik port baik malam tu tapi kantoi pulak...hahaha..

miss that old-school-hingus meleleh time so much la..
hahahahaha..








No comments:

Post a Comment