Saturday, June 5, 2010

perak darul ridzuan...i'm home..~

salam and greetings to all..

rase cam nak 'menjerit-ala-ala-gedik-tak-bertempat' lak bila sampai ke negeri perak darul ridzuan dengan selamatnya..alhamdulillah.. :D

tapi, antara kesan yang tak berape positif kalo aku menjerit tengah-tengah malam bute bile sampai rumah:

1)kene tempik balik dengan jiran aku
2)kene gigit ngan anjing jiran aku
3)de orang baling periuk belanga atas kepala aku

dan kesan yang maha dahsyat yang menyebabkan aku tak jadik nak menjerit tengah-tengah malam bute tu ialah...

4)mak aku bertanya dengan berhemahnye,"Oi along, ko ni gile ke ape menjerit tengah-tengah malam neh??" sambil aku makan penampar freestyle dari mak aku..(^_^')..

anyway..pape pun..aku dah pun bertapa kat atas katil sambil mengadap Presario terchenta aku ni..hahahha..yeaaaahhh..heaven..

semuanya aman sehinggalah mak aku menjadi deejay radio ngalahkan deejay radio Mix.fm bahana dari adik aku yang pemalas tahap petala kelapan tu tak bangun-bangun walaupun matahari dah terpacak ucap salam untuk semua...hahhaha..

kat umah ni pun dah de satu penghuni baru iaitu kucing kaler kelabu peliharaan adik aku yang darjah 1 tu..malang nasib kucing tu sebab dapat tuan yang tak reti nak kasik die makan..hahahha..

tapi aku amat berterima kasih kepada kucing tu a.k.a Nomei sebab kehadiran die dapat menyelamatkan ikan puyu aku daripada dibuli adik aku..hahahha..

thanks a lot Nomei..nanti aku belikan ko Frieskies banyak-banyak..heheheh..

wassalam..

No comments:

Post a Comment