Sunday, June 6, 2010

grounded..haha~


salam and greetings to all..

Ari ni aku attend kenduri kahwin tok itam aku kat tapah road...dengan penuh gaya kemelayuannye aku redah kenduri tu...
first bende yang membuatkan perut aku buat keroncong untuk ana ialah nasi beriyani ghulam rasul...terangkat wooo...credit to tok itam sebab tempah catering dari ghulam rasul..hahahah..cayalah tok..
tapi, disebabkan kegilaan nasi beriyani ghulam rasul + kebuluran tahap petala kelapan = aku terlupe opah aku yang ikut aku dari belakang..hahahha..sorry opah...eden lupo..huhu..(^_^')..
dan ari ni aku buat entry pasal grounded sebab adinda-adindaku yang terchenta telahpun diberikan arahan yang separuh kejam dari ayah aku untuk study math tetiap malam..hahahhaa..ambik kau..dulu gelak aku sangat..(^0^)..
tapi yang agak kejamnye tu sebab name aku pun terselit dalam arahan yang tak rasmi tu sebab aku dilantik secara tidak rasmi oleh ayah aku sebagai guru tuisyen add math ngan math diorang...waaaaaaa...(T_T)..
tapi aku redah gak la jenguk blog aku ni..aci redah jela...lantak la kene marah pun sebab bukan selalu pun dapat update blog aku ni ha..
ok la..got student to teach maa..hahah..(^_^)
wassalam...

No comments:

Post a Comment