Monday, May 10, 2010

thanks for the sweet memories~


salam and greetings to all...

first of all...aku mintak maaf la sebab dah lame tak update blog ni disebabkan satu kecelakaan yang tidak dapat dielakkan..hahhaha..kalo korang taw gerenti gelak sampai pecah perut..ngeh3..

p/s: x leh nk meng'internet'kn diri ni selalu sebab charger Presario V3000 aku yang terchenta telah pun selamat meletup dengan jayanya..hahahhahaha..sory ek ayah..nanti along ganti len..hehe..(^_^')v..

entry kali ni pasal rindu a.k.a miss...

aku rindu dia..

aku rindu pada bau minyak wangi kamu..

aku rindu pada lesung pipit kamu..

aku rindu pada muka kamu tika kamu malu..

aku rindu pada senyuman kamu..

aku rindu pada sifat manjamu..

aku rindu pada tropicana twister..

aku rindu pada pringles perisa keju..

aku rindu pada tin pepsi..

aku rindu pada kamu..

ya..aku rindu pada kamu..

itu yang pasti...

2 comments: