Saturday, January 30, 2010

penangan korea~


assalamualaikum and greetings to all..
actually, aku tak minat sangat dengan citer-citer korea, jepun, dan yang sewaktu dengannya ni..tp maybe sbb pengaruh roommate aku yang kipas-susah-mati dengan artis-artis korea ni yg menyebabkan aku pun trjerumus ke dalam dunia korea (^_^')..
by the way,
aku baru khatam marathon citer korea titled You're beautiful..ngeh2..
marathon tu marathon gak tapi tiang agama still kne dirikan ek..(jgn tiru la movie marathon aku ni..rase cam nk tersembul anak mata ni pas movie marathon yang diilhamkan oleh aku disebabkan keboringan yang melampau)..(@_@)..
tp,
walaupun aku tak berapa minat sangat dengan citer korea..still i have to admit yang citer korea ni memang leh wat orang gelak guling-guling dan nangis cam ngah kupas bawang untuk masak kenduri kahwin..kirenye cukup la asam garam, gula cuka dalam citer korea ni..
kepada sesape yang tak minat ngan citer korea..try la tengok dan hayati citer tu dulu..
tak rugi pun..
jangan menonong je wat conclusion yang citer korea ni jiwang karat tahap tak ingat..
wassalam..




No comments:

Post a Comment