Monday, December 6, 2010

projek buang tebiat ;)

assalamualaikum and greetings to all...


aku sekarang meng'holiday'kn diri aku selame due bulan..woooooooaaahhhh...heaven giler dapat dok umah...(*tapi tak berape nak heaven sebab kene buat keje umah..kah3..

mase ngah busy ngan esainmen yang menimbun tu nafsu nak balik rumah memang dasat la..

tapi,
bile dah dok kat umah ni, rindu la pulak kat alam study aku tu..huhu
yep,

aku rindu nak main hoki sampai jatuh lebam-lebam..

aku rindu nak menjawab panggilan lotong dan kawan-kawannya di hostel...kah3...
(*yang ni sebab tak balik mase cuti..jauh wooo mau pulang ke rumah terchenta...dah takde keje sangat, nyembang ngan lotong la...kah3...kalo orang National Geographic tu tau la gerenti dorang amek aku jadik pengacara..kalah Steve Irwin)..huhu

cuti due bulan ni memang aku takde gi memane..dok terperap je kat umah macam pekasam..
oleh itu,
ibunda yang terchenta telah memberikan 'esainmen ketika di rumah'..

ha...
ni hasil esainmen-esainmen aku..huhu


(*ni pokok pegage aku)




haa..yang kat bawah ni segale umah orkid la, taman itu la, taman ini la..ni semua mak aku punye tapi ntah nape aku yang jadik gardener yang tak bertauliahnye..huhu


(*yang ni pokok pe ntah..duri-duri semacam jek aku tengok..yang ni mak aku rabut dari mane ntah..aku pun tak ingat..)




(*yang ni la umah orkid mak aku..ntah dah berape kali renovate dah segale jenis orkid neh..heh)





(*yang ni barisan jentera bunga kertas kesayangan mak aku..)

aku penah main bola ngan adik aku..main dekat ngan barisan bunge kertas kehormat ni la...alamatnye.."paakkk"..terpatah la barang satu dua dahannye...tapi aku ngan adik aku buat bodoh je..kah3..petang tu, mase mak aku menjengah barisan bunge kertas kehormat die, akhirnye,
kedengaran command ala-ala-tentera-jepun dari mak aku.."sape yang patahkan pokok aku ni!!!"...huhu..(^_^')v

tapi, sampai sekarang mak aku tak tahu sape yang buat..kah3...




No comments:

Post a Comment